perjantai 26. huhtikuuta 2013

Missä sitä ollaan oltu?

...Tähän asti kysyn vaan... :D

Ei oo vaan oikeen jaksanu kirjotella tässä. Mutta nyt tekee mieli kertoa taas kuulumisia! Hmm. No mä kävin äsken noutamassa mun ajokortin ja oon ihan innoissani, mulla tosiaankin on kortti ja lupa ajaa! Ärsyttää vaan kun en oo vieläkään päässy rattiin koska kukaan ei anna :D Heh. Ja eilen olin taas äitin kanssa stadissa syömässä ja leffassa. Käytiin kattomassa Pitch Perfect, ja se oli katottava leffa eli ihan ok. Syötiin Factoryssa jäätävän isot salaatit. Omaani otin jättikatkarapuja, kanaa, raejuustoa, punasipulia, paahdettua maissia, parmesan raastetta ja kevyt itämaistakastiketta. Oli aika erikoinen yhdistelmä, oli ihan hyvää mutta enskerralla vois ottaa jotain muuta täytettä :)

Pinkkikortti <3 Kauhee kuva.


Ei mikään parhain kuva musta, ei...

Niin ja sainhan mä tämmösen yllätyksenkin täss viimeviikon tiistaina 


:)))))))


Tässä vähän shoppailukuvia!


Tresemmen Keratin smooth hiusnaamio, Anttila

Ton sain äitiltä kun se osti kans tommosen. Saa nähä huomenna saunassa että toimiiko miten mun hiuksiin :)

 
Itroripset, Anttila 3,90e

Noi oli aikas hyvässä tarjouksessa niin päätin kokeilla. Kenelläkään kokemusta näistä?


Turkoosi pitsitoppi (Gina Tricot), Kirppikseltä 1e


Neule (H&M), Kirppikseltä 2e




Mekko (Only), Kirppikseltä 5e


Nämä ihanaiset ostin Priscalta ja Caritalta :)


Valkoinen printtitoppi


Kuviollinen toppi (Veromoda)


Musta pitsipaita


Leopardihame (H&M)

 Eli lähes kaikki kirpparilta :D Ostin Modtexilta yhen mekon ja housut, esittelen ne myöhemmin. Kirjotan joko tänään tai huomenna illalla asiasta taas koskien laihdutusta.




Siihen asti, palataan! <3


xoxo, Maryanneh

26 kommenttia:

  1. Onnee ajokortista! oot upee:)

    VastaaPoista
  2. Sulla on just hyvä kuva ajokortissa!:) Ja upeita ostoksia kaunokainen!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. mielenkiinnosta kysyn et millähän rahalla sä shoppailet? Sossunko? Sulla ei ole omaa kämppää, asut kaverin nurkissa. Itse en ainakaan majoittaisi sossupummia omassa kotona. Enkä kyllä sinuna esittelisi shoppailuja mitä en itse maksa/ sossu maksaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sossun joo, ja voi voi onko se sun ongelma? Mulla sattuu olemaan hyviä ystäviä jotka ei halua että jään taivasalle. Enkä ilmasiks asu, koska annan hyvää hyvyyttäni sen verran rahaa mitä pystyn. Jos ei mun blogi tai mun shoppailut kiinnosta sua niin kannattaiskohan vaihtaa sivustoa? :)

      Poista
    2. Niin ja raha asiathan kuuluu bloggarin velvollisuuteen kertoa blogissaan :D :D. Ihan ilmoitusluontoista asiaa ja sehän muille kuuluu mistä sitä rahaa tulee ja mistä ei :DD

      Poista
    3. Hahaha naurattaa niin paljon et viel pakko kirjottaa ku pää hajoo muuten :D. Miki seuraavaan postaukseen tee "esittelen tässä postauksessa mun uudet ostokset.. ainii hups en esittelekkään kun ostin ne sossurahoilla joten morjensta vaan" :DDDD.. Herranjestas mitä kaikkea sitä kuuleekaan, keskittyisivä omiin raha asioihin... Ihme urkkimista.

      Poista
    4. No niimpÄ!! :D Ihan oikeesti. Hahaha en kestä oikeesti mullakin hajoo pää, oon tämmönen sossupummi vain p.s. nää vaatteet on ostettu kirpparilta käytettynä muutenkin :D

      Poista
  4. No ne sossun rahatkin on veronmaksajien rahoja että en kyllä itse kehtaisi esitellä ostoksia ja mainita jostain shoppailuista jos ne olisi maksettu kyseisillä rahoilla. Jotkut paiskii töitä ja jostkut vaan "shoppailee" sossun rahoilla mutta kukin tyylillään. Taitaa muuten kommenteista päätellen joku muukin elellä veronmaksajien rahoilla ;D ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kukin tyylillään. Oon mä töitäkin hakenu koko ajan mutta ei kuulu niin ei kuulu, pakko shoppailla sen aikaa vielä sossujen rahoilla vaikka asiahan ei sinänsä sulle kuulu. Ja jos et sotke muita ihmisiä tähän juttuun :)

      Poista
    2. Totta, hyvin se paistoikin kommentistani! Parempi olla sossupummi kun voi tehä mitä haluaa ja shoppailla sit niillä rahoilla ;) valintani kun niin voi täällä suomessa tehdä

      Poista
    3. Hahah niiimpä, sähän Pihla oot niin sossupummi! ;)

      Poista
    4. En ole tuo kyseinen anonyymi jota kiinnostaa muitten raha-asiat mutta olisiko sinulla mahdollista päästä vaikka johonkin työharjoitteluun josta olisi mahdollisuus saada vaikka ihan kunnon työpaikka? Itse aikoinaan aloitin harjoittelun ja 3kk jälkeen sain ihan työpaikan samasta paikasta kun huomasivat että olen ahkera ja luotettava työntekijä :) Olet muuten tehnyt mahtavan työn tuon laihdutuksen suhteen, näytät todella hyvältä. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää kevättä :)

      Poista
    5. Työharjotteluun on mahdollista mennä kyllä, oon ollukkin oikeestaan jo 4 työharjottelupaikassa, mutta ikinä en ole paikkaa saanut ja sen takia ei oikeestaan yhtään kiinnostaisi mennä täysin ilmasiksi mihinkään.. Väärin ajateltu, myönnän. Kampaamossa oon eniten nauttinut olla työharjottelussa ja sinne varmaan meen seuraavaksi :)

      Kiitos paljon asiallisesta kommentista, toivon sulle myös kaikkea hyvää & kevättä! :)<3

      Poista
    6. No varmasti sinulle vielä oikea ala löytyy ja töitäkin, nuorikin olet vielä, mahdollisuuksia vaikka mihin :) Tsemppiä, älä lannistu, kaikella on tapana järjestyä ;)

      Poista
    7. Kiitos! Kyllä mä tästä vielä nousen ;)

      Poista
  5. Vituttiko sua, ku tuli 80€:n lasku? :D Tota on kiva maksaa vähistä rahoista. :/ Ja mitä muuten kerroit syyks, ku ei ollu matkalippua? "Noku en jaksanu maksaa sitä?" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tottakai mua vitutti :D Sanoin vaan että ei valitettavasti ole. Yleensä ostan aina lipun mut olin ajatuksissani semmosessa vaunussa missä ei ollu lipunmyyntiä. No, tämmöstä sattuu elämää ei sen enempää :)

      Poista
  6. Sulla on tosi kaunis nenä! :) Ja sellaset söpön tyttömäiset kasvot :)

    VastaaPoista
  7. Oii tosi kivoja ostoksia!! :) toivottavasti löytäisit jonkun mukavan työpaikan, onnea etsimiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos! Kyllä mä uskon että pääsen tässä piakkoin töihin :)

      Poista
  8. voi hitsi ehdin jo innostua et noita pitsireunatoppeja on taas ginassa, mut se oliki kirppikseltä, damn! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥