maanantai 29. huhtikuuta 2013

Tuliaisia Japanista

Moikka mooi!

Näin alkuun mua ärsyttää tosi paljon Vappu. Olin tilannu vappuasusteen semmosen sisäkköasun, ja just silleen et olis kerenny Vappuun mennessä, mut postimies unohtaakin jättää lapun ja posti on tänään menossa jo takasin päin. Vittu... En kai sitten pukeudu mikskään tänä vuonna, koska mulla ei oo harmaita aavistuksia missä mun musta poliisiasu mahtaa olla. Voisin mä sen kyllä penkoa tuolta jostain...

Mutta joo tosiaan mun isä oli käymässä täällä parisen viikkoa sitten ja se toi mulle ihania tuliaisia! Ja ruokaa ym. mutta ne jätin kuvaamatta :D


Victoria's Secretin Endless Love vartalosuihke

 Tää on Japanissa naisten top 1. VS:n tuotteista! Mun toinen Victoria's Secret stuff :) Ärsyttää kun Suomeesa ei oo kyseistä myymälää. Tää on tosi raikkaan tuoksunen, vähän semmonen omenainen ja kukkainen.


Egg, Japanilainen muotilehti

Pyydän näitä aina kun iskä tulee Japanista :D Näissä on tosi kivoja meikkijuttuja, vaatteita ja kaikkea muuta kivaa.

Yhtä asiaa en vaan aina täysin ymmärrä :


Siis 158 cm nainen, laihduttaa 48 kilosta 39 kiloon?!

Japanissa 50 kilonen on tosi ylipainonen niiden mielestä oikeesti, ja siellä pienimmät on joku sen 150cm mut yleensä 160cm on semmonen normaalipituus. Aaaa en tajuu.... Noi on siis laihdutuspilleri mainoksia.

Ja viimeisenä, mutta ei vähäisinpänä


Litran Absolut Vodka <3 uh

En edes pyytäny tätä, niin oli tosi kiva yllätys! Tää litranpullo maksaa about 17e kentällä.

 Nyt mä meen käymään Sellossa hoitelemassa asioita, ja pitäis myös siivota koska huomenna tulee kaverit bailaamaan.


Hauskaa Vappua kaikille, ellen postaile vielä tänään <3


xoxo, Maryanneh

8 kommenttia:

  1. Yhdyn tohon VS -juttuun! Mun mielestä niin typerää, kun Suomessa ei oo sitä liikettä :( pitäis kyllä olla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä!! Ärsyttää :( Virosta ostin vartalovoiteen tai siis sain sen Joululahjaks, se on kans toooosi ihanan tuoksunen <3

      Poista
  2. Jos 50kg on Japanissa paljon, ni mähän olisin siellä melkonen valas :D aika järkkyä et jengille siellä 39kg kuulostaa järkevältä, sehän on lapsen paino :D mut muuten ihan hauskan näköinen lehti ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin älä viitti! :D Noi lehdet on muuten kyl ihan kivoja mut Japanilaiset naiset ajattelee vaan liikaa ulkonäköä, ei voi mitään :D

      Poista
  3. Siis apua, musta on niin hassua kun osaat lukea tollasii lehtii :D olis kiva kuulla kun puhut japania :D miten usein puhut japania ja onks sulla japanilaisia kavereita? Tee postaus sun japanikokemuksista ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Voin tehä ehkä videon missä puhun vähän Japania tai silleen et kerron nää olennaiset kuten mikä mun nimi on ja tänään on kaunis päivä yms :D Puhun Japania aina isän kanssa ja mulla on joo japanilaisia kavereita :) Voin tehdä postauksen!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥