torstai 13. kesäkuuta 2013

2 viikon tauko

Moikka murut!

Ajattelin tulla ilmottamaan että lähen huomenna mökille vähän rauhottumaan, niin en usko että tuun siellä metsän keskellä postaamaan koska ei ole sähköjä... :( Tämmöselle kännykkä riippuvaiselle se onkin ongelma, kun pitää autossa ladata ja nettiäkin pitää sitten käyttää vähän rajotetusti :D No ei se mitään, tulee varmasti kivat 2 viikkoa hyvien ystävien kesken landella.

Äsken olin äitin kanssa Tapiolassa vähän kiertelemässä kauppoja, ja löydettiin taas kaikkea kivaa :D Voin kuvata ne sit kun jaksan!

Tässä vähän mun viimepäivien instagram kuvia ja semmosia :


1. Guess laukku kirpputorilta, 4€! Pääsi heti käyttöön. 2. Kauan himoitsemani Miss May koru, kiitos Essille joka tilas :) 3. Kengät hajos ja pääty roskiin. 4. Meitsi meikittä ja hehkeenä


1. Auringonottoa 2. Käytiin Britskussa parilla 3. Synttäri jädet, mm <3 4. Minä vaavina :D



1. Kaveri osti veneen, käytiin koeajaa sitä! Toivottavasti heinäkuussa päästäis saareen. 2. Mereltä, uuuh 3. Tommonen hökkeli on venepaikan vieressä :D 4. Mun matka eväät. Olin kunnon räkätaudissa ja kerrankin maistoin jotain, niin ostin kaakaon ja geishan. 


1. Jäätelö hellepäivänä! Ihanaa. 2. En ollu käyny 4 kuukauteen missään pikaruokalassa, joten eilen sallin itelleni minikanahampparin kokis lightilla ja raneilla <3 3. Muumilimua myös pitkästä aikaa (ei mikään tekosyy...) 4. Ihan törkeen iso kana ceasar patonki jota en jaksanu loppuun syödä :D


1. Tuorein kuva pikkuveikka Juhosta, oppinu jo kävelemäänkin <3 2. Bailaamaan lähdössä! 3. Löysin siistin laukun kellarista, olin unohtanu tonkin olemassa olon :D 4. Kiian kanssa menossa hunningolle!

Eräs tyttö teki mulle myös uuden bannerin, pitäiskö vaihtaa tähän? :)

 
Jos joku viitsii ja haluaa tehdä lisää mulle bannereita, niin olis tosi kiva!! Oon tohonkin tyytyväinen kyllä :)

Semmosta juuu. Kertokaa tekin vähän miten teillä on mennyt? :)


xoxo, Maryanneh

42 kommenttia:

  1. noloo mainostaa röökiaskii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no vittuako se sua liikuttaa... painu muuaalle ruikuttaan oot se sama paska ano :DD

      Poista
    2. Nii mustaki vähän tuntuu :DDDDD

      Poista
  2. mä voin tehä, se on kivaa :) jos kerrot tarvittavan leveyden! sen näkee sielt mist banneri vaihdetaa ni "pienennä kokoon"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva! :) Hmmm ootas yritän kattoo sen :D

      Poista
    2. Äää en osaa kattoo sitä! :D Oon tyhmä... Mutta siis ei sillä koolla niin väliä kuhan se on silleen suurin piirtein :)

      Poista
  3. jeee ihanaa ku oot postannu <3 älä sitte oo kauaa sielä mökillä!! ja vaihda ihmees toi banneri ainaki väliaikasesti, se on musta tosi kiva paitsi toi blogin nimi näkyy vähä huonosti mut tosiaan ainaki väliaikasesti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii <3 Oon siellä 2 viikkoo :) Musta toi banneri on ihan hieno mutta haluisin monta eri vaihtoehtoo :D

      Poista
  4. Jos on flunssassa nii liman eritystä vaan lisää kaikki maitotuotteet ja suklaa on ollu itellä ainakii kaikista pahin! Eli virheistä oppineena en enää kipeenä nauti maitotuotteita ja paras lääke siihe on hunajavesi (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa okei, hyvä tietää! Oli vaan pakko syödä suklaata ku oli semmonen tunne etten maista enään ikinä :D Joo kuuma vesi ja hunaja on paras!

      Poista
  5. Oi ihana uus banneri<3 pidä kivaa mökillä :)! Juho on mitä ihanimman söpöin otus, oi eiii! En kestä sen söpöyttä. _Kivoja kuvia taas ja ihana postaus. + oi mikä kuva susta lapsena :) voisit tehdä lapsuuskuvat postauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pihla! <3 Juho on kyllä ihana, mun mussukka. Onneks nään sen heinäkuussa :) Voin tehä jos löydän semmosia kuvia lisää missä oon pieni :) Hihi oot ihana <3

      Poista
  6. Eks vois tehä sellasen bostauksen mis näkyy miten oo muuttunu vaik vuodest 2000 olis kiva nähä kuin paljon oot muuttunu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voin, yritän vaikka sit kun tuun möksältä :D

      Poista
  7. Oot tosi nätti ilman meikkiikin :) <3 Oiii toi Playboy-koru on just upee! Mistäköhän se oikein on tilattu? :)

    VastaaPoista
  8. En tiiä tuliks mun edelline kommentti mut kysyin vaa milä sun ig on? Ois kiva seuraa sielläki ku tein ite sen vähä aikaa sit :D koitin ettiiki mut en löytäny :)

    VastaaPoista
  9. Ootko selvinny hengissä mökiltä?? :o :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen!! Vähä veny nää reissut, olinkin siellä yli kuukauden :D hehehee..

      Poista
  10. Olis niin kiva kuulla sun kuulumisia vähän useammin! :) tää sun blogi on motivoinu minua painonpudotuksessa niin paljon! t. -20kg :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! En mä teitä oo unohtanu :) Vautsi, tosi hyvä onnea! Eikö oo mahtava fiilis :)

      Poista
    2. On kyl mahtava! Ja musta on niin ihana kun ihmiset tulee sanoo et "sä näytät upeelta ja terveelta" :) on tän eteen nähty oikeesti hikee, verta ja kyyneleit! :D nyt paino junnaa paikoillaan mutta olen kyllä tyytyväinen tähänkin (165/67) enkä koe ennää tarvetta lähtee painonpudotus mielessä lenkkeillee, ennemmin nyt tasapainoinen ja terve elämä!

      Poista
    3. Hienoa!! Ihanaa, kiva että liikunnasta on tullu sulle tapa :) Mäkin meen aika samoissa mitoissa :)

      Poista
  11. Aika kauan sun parin viikon loma kestää. :( Ikävä sun postauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Soriiii :( Olin vähän kauemmin.. Huomenna yritän postata

      Poista
  12. ootko lopettanu bloggaamisen :(

    VastaaPoista
  13. joko postaaaaat, ikävä sun juttuii:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Yritän huomenna, kiitos ihanista kommenteista kaikille :)<3

      Poista
  14. ikävä sun kirjoituksia :)

    VastaaPoista
  15. pöööhh, oot tainnu lopettaa bloggailun.. höh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oleee :) tää kesä on vaan niin kiireistä!

      Poista
    2. No huuh, oot nääs yks mun suosikki bloggaajista! :)

      Poista
    3. Voi kiiitos ihana kuulla! :) <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥