tiistai 11. kesäkuuta 2013

20 ja risat

Moikka, pitkästä aikaan! Melkeen kuukauden postaus tauko, hups...

Tässä on ehtiny tapahtua taas kaikenlaista. Täytin jopa 20 (äää oon jo mummo...) ja tuntuu niin hassulta, heh :D Enkä oo vieläkään ehtiny viettään niitä! Sama kun 18 vuotiaanakin, en viettäny niitä ollenkaan koska sillonen poikaystävä päättikin itte olla munkin puolesta kännissä kun minä olin selvinpäin. NOH, elämä on, ehtiihän sitä kolmekymppisenäkin juhlimaan! 

Eilen oltiin Kiian kanssa hulluttelemassa ja lauleskelemassa karaokea, oli kyllä tosi hauskaa pitkästä aikaan parhaan kaverin kanssa! Toinen oli ihan otettu kun hemmottelin sitä täällä. Teen sille ruokaa sen pyytämättä, päivitteli facebookkiinkin että se on luxuslomalla Mikin luona :D Sen piti jäädä vielä tänne mutta sen miekkonen tulikin hakee sen kotiin :'(

 Nyt tulee kunnon kuvapläjäys, varokaa! Älkää ottako kaikkia kuvia tosissaan... :)




 Uudet korkkarit! Nellystä 9,95e :)



 Minun rakas, miiiinuuuun <3







 Ja ei muuta kun menoks! Huomatkaa mun meno kegät xD Hahahah! Mulla kävi niinkin traagisesti että ainoot ehjät kesäkengät hajos. Joten ei muuta kun kenkä ostoksille mars...

Mulla on videookin missä laulan, mut en tiiä uskallanko julkasta niitä täällä :D Ne näkyy mulla ainakin facessa kavereille... Ei eilen muutenkaan pelannu toi lauluääni niin hyvin kun yleensä.


 Oli muuten ihan kiva juosta Suvelasta kannuun yhtä tummaihosta miestä pakoon joka alko jahtaa meitä. Ensin se käveli meitä päin ja alko jotain juttelee, sit kun sanottiin ettei kiinnosta niin se huutaa perään että wait! Ja jäi seisoo ja tuijottaa meitä pitkän aikaa, sit kun se ei nähny meit enään niin se lähti meiän perään, takas sinne suuntaan mistä tulikin. Ei kun juoksee vaan ihmisten ilmoille äkkiä... Vihaan tommosia ihmisiä jotka ei jätä rauhaan kun kerran sanoo! Toisaalta, kun noita meiän pukeutumisia kattoo niin ei se varmaan ihmekkään oo että huomiota herättää mutta kuitenkin. Pitäähän sitä välillä hyvältäkin näyttää :D

Ja kuvia viime päiviltä :









Huh, nyt oon niin väsyny etten jaksa tarinoida enempää. Postailen huomenna lisää instagram kuvien muodossa!

Miten teillä on menny mussut? :)


xoxo, Maryanneh

42 kommenttia:

  1. jee paljon onnea vielä söpöliinille<3! ja kiva oli karaokevideo, hyvin vedit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiiitos paljon! <3 Mulla on vielä pari videoo missä laulan laitan nekin ehkä.. Ehkä :D Hehe

      Poista
    2. joo laita tänne blogiin! ;-)

      Poista
  2. ei hyi kamala... haluun oksentaa noille ekoille kuville. oot vitun ruma!!! ja tollane selluliitti kasa, älä nojaudu tollee eteepäi "heruttamaan" olemattomia tissejäs. Vittu häpeän, ruma oot .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vittu mä oon ja teen just niin kun haluun, jos se on sulle noin suuri ongelma niin voi voi :D vaihda sivustoa sit! Oot ilmeisesti tosi yksinäinen ihminen jolla ei oo noin hyvää kaveria jonka kans voi hullutella miten haluaa :'( so sad. Hanki elämä, bitch. Et sä mua lannista <3

      Poista
    2. Voi ei, taas näitä ihme anonyymejä kommentoimassa. Mitkäköhän sit mulla on jos SULLA kerta on olemattomat tissit :D aahahhaha. Eli täysin sokeaa joka lause tältä anonyymiltä :D Eli en ihmettele Miki kun et lannistu :D toihan puhuu puutaheinää!

      Sit joku oli kommentoinu noista kengistä :D niin hahaha eikä kun menit niillä baariin, paras :D sulla jos jollain on asennetta :D!

      Poista
    3. vittu mikä apina ano, haha kuitenki sama paska se siel haukkuu joka postaukseen, koska kukaan muu ei sua haukkuis koska olet aidosti kaunis ! ja hyvä juuri noin, suahan ei voi lannistaa jotkut ano paskat !!! :D <3

      Poista
    4. JA SE ON VAAN KADE SULLE KUN EI ITTE PYSTYS LAIHDUTTAAN, JOKU VITUN IHRAKASAHAN SE SIEL KIRJOTTELEE :DDD

      Poista
    5. Pihla kiitos oot ihana <3 Tissitönhän mä oonkin, so what ;D Haha nii älä! Muaki nauratti koko ilta :D

      Poista
    6. Kiitos Essi <3 Joo joku jolla ei oo elämää :D Hehe

      Poista
  3. Miks pitäää aina erikseen mainita että TUMMAIHOISTA miestä tai ULKOMAALAISIA? Miksei niitäkin voi sanoa ihan vaan miehiksi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No itekki oon asunu Suvelassa ni harvemmin siellä suomalainen mies lähtee seuraamaan, kyllä muaki siellä on nimenomaan ne tummaihoset seuraamaan lähteny..

      Poista
    2. Niin :S Pelottavaa... En oo rasisti, se on ihan sama onko suomalainen vai ulkomaalainen mies mut ärsyttää tommonen jahtaaminen kuitenkin!

      Poista
  4. Sulla on ihan täydellinen vartalo! Onnea :)

    VastaaPoista
  5. MissMay koru <3 aiotkos esitellä ne ebay jutut kans postauksessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aion!! Pitää vaan jaksaa kuvata ne :D toi koru on mun lemppari <3

      Poista
  6. Onnea ! Ihanat korkkarit ja asut ja kaunis sinä :)

    VastaaPoista
  7. Onnea! Mäkin ostin noi samat kengät Nellystä, hitto ne on korkeet! Pystyt sä käveleen niillä kunnolla?

    Mäkin toivoisin eBay ostosten esittelyä. Ja meikkikokoelmapostausta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo mä pystyn käveleen, ja jopa tanssimaankin vähän :D Ne on tooosi ihanat <3

      Joo voin toteuttaa :)

      Poista
  8. kivan oranssi naama muuten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko kuullu kontrastista? Painu jo vittuun täältä mussuttamasta :D

      Poista
    2. no eihän noi paska anot nyt tiiä kontrasteista mitään, joka asiast pitää urputtaa vaikkei oo ees mitään oranssia. se ite on valkee kun lakana... ! :DD ja oon ihan varma et nää kaikki paskavviestit tulee samasta ip osotteesta :D

      Poista
    3. Hahaha :D Nii oon ihan varma!! Vois ottaa selvää ;)

      Poista
  9. Eikä, oot kyllä niin hyvin laihtunu!! <3 Oot tosi kaunis ja mua nauratti ihan hirveesti noi liian ison näköset crocsit :D Menitkö noilla baariin vai kävitkö sitä ennen ostaa ne uudet kengät? :D Ainanki ois huomio asun lisäks kiinnittyny kenkiin :D Kiva toi asu muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 Hahah joo arvaa naurattiko mua ja kaikkia muutakin :D Joo menin baariin noilla kun omat kengät hajos xD Pitää mennä ostaa uudet kenkulit... Kiitos paljon :)

      Poista
  10. vauuu toi vika kuva, oot tosi kaunis siinä! :)

    VastaaPoista
  11. Oot niin suloinen ja hyvässä kunnossa! :)

    VastaaPoista
  12. Mikä sun kengän koko on, siis korkkareis?

    VastaaPoista
  13. hei mulla olis aika henkilökohtanen kysymys, et onko sulle tullu raskausarpia? ja jos on ni ooks saanu niitä jollai pois?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! On valitettavasti tullu ja näkyviä, varsinkin mahan alueelle. Niitä ei valitettavasti saa pois, itelläni ne on vähän haalentunu mut nehän ei koskaan lähe kunnolla pois.. :/ Ärsyttää

      Poista
  14. Voi oot upea! <3 nii kaunis kroppakin! :)

    VastaaPoista
  15. Sä oot niin hoikka! Upeaa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥