lauantai 19. lokakuuta 2013

Hersecret - Kun haluat erottua eduksesi

Kävin pitkästä aikaan katsastamassa yhteistyökumppanini vaatevalikoimaa! Löysin ihania juttuja, joista muutaman aion tilata tän vuoden puolella. Koska mulla on ollut taukoa blogin kanssa, on vähämmellä jääneet blogiyhteistyökin. Onneks alan tsemppaamaan, oon postannu tässä jo 4 pv putkeen? :P

Hersecretin kanssa meillä on takana vuoden mittainen yhteistyö. Kaikki on sujunut erittäin hyvin, en voisi olla kiitollisempi! Hinnat on kohdillaan, toimitus pelaa sekä asiakaspalvelu on ystävällistä. 

Hailey pinkki minimekko, tästä

Ihana mekko, oon aina salaa haaveillut että saisin mekon joka on puoliksi erivärinen. Haluan ♥ 


Beige yksihihainen pitsipaita, tästä

Kivan värinen pitsipaita. Rakastan pitsiä ♥ 
 Leopardikuvioinen minimekko vyöllä, tästä

 Leopardikuviota ei voi olla koskaan liikaa vaatekaapissa!


Musta printtimekko, tästä

Tykästyin hirveesti ton mekon malliin ja tohon printtikuvioon! Aika erikoinen, mutta tosi kiva ;)
Pitsinen shortsisetti, tästä

Tämän haluan kaikista eniteeeen! Niin täydellinen, pitäisin tota joka päivä ♥ 


Rose mustat wetlook leggingsit, tästä 

Tykkään käyttää muutenkin wetlook leggareita, niin tämmöset pitsisetkin kelpais kyllä :)

Sydney musta pitsimekko, tästä

Selkäpuoli vähän erikoisempi, ihana ihana ♥ 


Vaaleanpunamusta korsetti, tästä

Tää olis niin täydellinen halloweeniin vaikka farkkujen tai wetlook leggareiden kanssa.

  
Valkoinen laukku, tästä

Laukkuja mulla on kyllä hirveesti, muttei oikeestaan yhtään valkosta. Joten tämmönen olis kivaa vaihtelua ;)


Löytyykö meiltä jotain yhteisiä suosikkeja? Hersecretillä on tosi iso valikoima kaikenlaisia vaatteita, eli käykääpä kurkkaamassa nettisivua painamalla alempaa logoa :)


Hersecretillä on myös ilmainen toimitus, ja saattaa tulla jo alle 24 tunnissa! 

 Nyt kattelemaan tytöt Halloween asua! ;)

xoxo, Maryanneh

16 kommenttia:

  1. Noi on kyl niin ihania :) <3 + samaa mieltä tosta että leopardi kuvioo ei voi ikinä olla liikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! <3 huh vaarallinen sivusto tämmöselle vaatefriikille ;)

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Mä olen myös tykännyt hirmuisesti tehdä yhteistyötä kyseisen yrityksen kanssa! Aina löytyy jotain kivaa ;>

    VastaaPoista
  4. ...huoh. mun pikkusisko kertoi käyneensä kommentoimassa tänne tuon yllä olevan kommentin. anteeks iha hirveän paljon ! :( en mäkään paljoa kyseisen kaupan vaatteista tykkää, mutta makunsa kullakin. mut kyllä sä näyttäisit tosi hyvältä tyylikkäämmissäkin vaatteissa ! :) -kaisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voitko millään poistaa sen ensimmäisen anonyymin kommentin kun hävettää tosiaan aika paljon tuon puolesta......... :( -kaisa

      Poista
    2. Ok, ei se mitään! :) mä tosiaan tykkään tän tyylisistä vaatteista, mutta toki makujakin on monia :p ja kiitos!!

      Poista
  5. Hei koska sä teet tänne sen kirppis postauksen mua kiinnostais ainakin kauheesti sun blogii on ihana lukee ootan sitä ain innolla ku postaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! :) mä kaivelen lisää vaatteita ja laitan sit kirppuksen tänne blogiin pystyyn!

      Poista
  6. Tuo pitsimekko ja legginsit ovat kyllä kivannäköiset:) Itse olen tilannut kyseisestä paikasta aikaisemmin tosi kivat biksut!

    http://gloriettes.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ne on kyllä ihanat :) bikineitä en oo tuolta vielä tilannu :p!

      Poista
  7. mä voisin kans pukeutua pelkästään ton kaupan vaatteisiin, ihania ♥

    VastaaPoista
  8. moikka laitatko mulle vaik sähköpostiin (panic-@hotmail.com) sun koko etu- ja sukunimen niin lisään sut sinne tivoliin listalle :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥