lauantai 19. lokakuuta 2013

Lazy friday

Tänään menny koko päivä loikoillessa. Tai kävin kaupassa pariinkin otteeseen ja muutama kaveri tuli käymään. Ihan chilli koti-ilta! :) Mua pyydettiin eilen mukaan seiskan bileristeilylle. Olisin kovasti halunu mennä koska siellä olis ollu kavereitakin, mutta budjetti sanoo nyt muuta niin jätin suosiolla väliin.

Pauliina lupas tehdä mulle ensviikolla kynnet. Kivaa! Varpaisiin myös. Otan ihan perus ranskikset, vaihtelun vuoksi. Enskuussa aion värjätä hiukset tummanruskeiksi! Ja käyttää tummempaa St.Morizin rusketusvoidetta : Dark. Hui ;)

Oon kattonu salkkarit ja vain elämäätä. Ihana sarja toi vain elämää, Maarit on mun suosikki! Ja Anna.


Tämmöset housut päällä olin liikenteessä. Noi on Modtexista ostettu, ekaa kertaa oikeestaan käytössä :D ups


Mun iphone :( Äiti sanoi ettei osta mulle uutta puhelinta ennen kesää, eli tällä mennään vielä. Ootan et tulee uusin iphone malli niin sit! :D

Sit vähän ostoksia hullareilta (oonko vähän myöhässä...)


Onlyn musta jakku pitsihihoilla, 16,90e

Tää on ihaaana!! Tosi hyvä juhliin, bileisiin jne. Vielä toistaiseksi käyttämätön..


Onlyn paljettineule, 16,90e

Tää on ollu jo muutaman kerran käytössä, aivan ihana


Piecesin musta tuubihuivi, 4,90e

Perus tuubihuivi hapsuilla, ginan mustaa tuubihuivia en löydä mistään.


Porevitamiini tabletteja, 2,50e

Oon ottanu noita nyt joka päivä sunnuntaista lähtien. Ihan hyvän makustakin.


Sekä kismettiä, tietenkin! ♥ 

Ja muutama kuva jotka on otettu elokuussa saarireissulta




Oli kyllä nättiä!  ♥ 

Tänään vaan chillaan loppuillankin himassa, katon tv:tä ja meen nukkumaan.


Minä ja Suvi kannussa loppu kesästä ♥ Näihin on hyvä lopettaa.

Unia muruset

xoxo, Maryanneh 

3 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ♥