lauantai 5. toukokuuta 2012

Päivittäinen kauneudenhoitoni

Pahoittelen taas tätä mun taukoa... Jotenkin vaan ollu niin hirveä kiire jne. Taas vaihteeksi.

No mutta joo. En keksiny nyt mitään postausideaa, niin ajattelin kertoa vähän mitä tuotteita käytän päivittäin kauneudenhoidossa (en laskenut meikkejä mukaan kun en enään meikkaa joka päivä). Aloitetaan vaikka vartalonhoidosta.


Oon nykysin tosi huono käyttämään mitään vartalovoiteita, koska mun iho on muutenkin aika kostea (paitsi naama...). Ja silloin harvoin kun käytän jotain voiteita, niin ne on yleensä itsareita. Tota Kicksin Self Tanning Lotion on mun yksi lemppari itseruskettava. Se kuivuu tosi nopeesti, eikä tossa oo sitä hirveetä hajua. Hintakin on suht edullinen.

Love u laatu
Toinen lemppari on Hawaiian Tropicin Self Tan Creme. Tästä mä oikeestaan tykkään enemmän kun edellisestä, kun tätä levittää niin tuntuu kun levittäisi kermavaahtoa. Mutta sen sijaan tää kuivuu aika hitaasti. Ja tässä tulee nopeammin tulos, ainakin mun mielestä?


Kuten näkyy, meiän suihkuhyllyt on täynnä kamaa :D Suihkugeelinä käytän millon mitäkin.

 
Käytän Garnierin mineral deodoranttia. Ihan hyvä!


Ja seuraavaksi kasvojenhoito. Lorealin Perfect Clean kuivalle iholle tarkoitetulla puhdistusaineella pesen joka ilta mun kasvot. Toi vippa mikä on mukana, kuorii ihon kevyesti. 


Päivävoidetta käytän tosi harvoin, mutta sillon kun meen aamulla salille niin käytän Garnierin Miracle Skin Perfector BB-creamia. Sävyttävä päivävoide on kyl tosi hyvä just tommoselle salipäivälle koska se peittää suurimman osan ihon virheistä.


Mun äiti on semmonen terveysluontaistuotevitamiini-ihminen, niin menin kerran sen mukaan Lifeen ja se osti mulle tommosen! Toi on siis Etanavoide.  Toi on siis kaikenikäisille, uudistaa ihoa ja poistaa finnejä. Mitään erityistä eroa en ole huomannut, mutta ihan hyvä mun mielestä. Itse en kylläkään maksais tosta 50 euroa.

 
Hiukset pesen jokakerta näillä Tigin Urban anti+dotes shamppoolla ja hoitoaineella. Oon tosi tyytyväinen näihin! Ihan paras tuoksu, hiukset ei jää rasvasiksi ja latvat on sileät. Täydelliset! :)


Hiustenpesun jälkeen laitan Tigin Glaze Haze hiusseerumia latvoihin. Hiukset on ihan unelmat tän jälkeen. Suosittelen kokeilemaan!


Mitä kosmetiikkatuotteita te käytätte päivittäin? :)


xoxo, Maryanneh

13 kommenttia:

  1. mä ostin just vasta tota kickin itseruskettavaa, ja vitsi mä tykkään siitä! Ihan ehdoton uus lemppari :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on kyl tosi hyvää! Pistin eilen ja oon nyt jo ihan ruskee :D

      Poista
  2. Taidan olla ainut bloggaaja joka ei ole koskaan testannut tota Kicksin itseruskettavaa :D tuntuu et kaikki käyttää sitä ja kehuu :D kaikki muut feikkibrunat tullu käytyä mut en oo koskaan tota ostanu :D en tiedä miks..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mä kokeilin tota ekan kerran muistaakseni 2010 jouluna, kaveri suositteli ja hyväks oon sen todennu. Kandee kokeilla! :)

      Poista
  3. Itel on tällä hetkellä nyt ollu käytössä Nivean Sun Touch -ir. En tajua miten en oo vielä missään kaupassa törmännyt noihin Hawaiian Tropicin -tuotteisiin ! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii meeppä Prismaan, sielt saa edullisimmin hawaiian tropicia! Toi maksaa normisti stokkalla joku 13-15e, Prismas vaa 10e :)

      Poista
  4. Tykkään tosi paljon tästä sun blogista! <3 Valitsin sut mun Liebster Blog-listalle, käyhän kattoo http://champagnelifemeri.blogspot.com/2012/05/liebster-blog.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos paljon ihanuus <3 Meen kattomassa sun blogin :)

      Poista
  5. http://jullegrr.blogspot.com Siel olis sulle yks haaste!

    VastaaPoista
  6. Toi kicksin itseruskettava on munkin vakkari, hyvä tuote :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥