torstai 11. lokakuuta 2012

Salia ja hullareita

Ensinnäkin : nukuin yöllä vaivaset 4 tuntia. Aamulla mulla olikin Elixialla Personal Trainerin kanssa tapaaminen klo 10.15 mistä myöhästyinkin 10 min, koska piti mennä "uudelle" dösärille piikkareilla niin kesti semmonen puoltuntii kävellä sinne :D

Kerroin sitten että oon pudottanu nyt semmoset 33 kiloa ja olis vielä joku 10 kg aikeissa pudottaa. Ja kerroin että haluun treenata eniten vatsaa ja käsiä. Mulle tehtiinkin sitten ihan uus ohjelma, joka näyttää tältä :


Ja voin sanoo et oli kyllä aika rankka tää uus ohjelma. Miten mulla on huonontunu kunto näin paljon :D Toi lankku oli ihan järkyttävä. Mulla on vatsalihakset, kädet ja selkä nyt niiiiin kipeenä ettei mitään rajaa. Nooh ainaki huomaa et on tehny jotain :D Toi ohjaaja oli tosi kiva, juteltiin kaikenlaista ja kerroin myös siitä että pidän blogia ja kerron täälläkin tästä laihtumisesta jne. Se sanoki että se on tosi hyvä koska siitä saa lisää inspistä, ja se on totta :)


Motivaatio 10! :)


Olihan se pakko käydä hulluilla päivillä mummin kanssa, aah ku odotinkin niitä taas tuskaset 5 kuukautta <3 vaiko 6. En kyllä hirveesti mitään löytäny, jotain pikku juttuja. Rahaa meni siltikin joku 60e mut kävin mä ostamassa ruokaakin ja muuta...
Tapiolan Stockmanni on ihan kiva ku siellä ei oo niin kauhee tungos mikä jossain Helsingin keskustassa on. 


Salkkareiden 3 tuotantokausi, 12,90e


Zoey m. Pirteän pinkkitoppi, 5,90e


Onlyn valkonen pitkähihanen paita/huppari mikä lie, 12,90e


Tommonen mun päällä, mitä mieltä ootte? :) Mä tykästyin noihin tekstien väriin.


Suklaapatukat 5 kpl 2e.



Shoppailun jälkeen menin äitille kylään ku se asuu ihan 5 minuutin kävelymatkan päässä. Siellä olikin tarjolla herkku tortillaa niin mähän sorruin taas tänkin kerran... Tosin laitoin suurimman osan kasviksia väliin ja join paljon vettä, niin ei ollu niin paha. Huomenna sitten taas kävelylenkille :) Ruokaa syödessä kattelin 2,5 tuntia vanhoja aitoja salkkareita.



Voi sitä väsynyttä Orvokkia <3



Eikö oo kaunis poika? ;)

Sitten vielä pari mun järkevää facebook statusta :


Hahah :D EN tajuu mikä siinä on, mut en voi vaan olla pelastelematta etania!! Jos mulla on hirvee kiire tai jotain niin sit en pelasta, mut muuten mä heitän ne aina tien sivuun. Vaikka se on joidenkin mielestä ällöä :D

Ja sitten...


<3 Se on kiva huomata.



Käytin tänään varmaan ensimmäisen kerran kunnolla Instagrammia. Ihan kiva ohjelmahan toi oikeestaan on :)

Kohta meen höyhensaarille että jaksan huomenna taas hullutella ja käydä lenkillä.

Unia ihanaiset!


xoxo, Maryanneh

18 kommenttia:

  1. psst... oot unohtanu sensuroida sukunimes tosta yhestä kohtaa

    VastaaPoista
  2. ihana tuo Onlyn paita ! :) ja joka kuvassa näyttää et oisit laihtunu lisää! (: keep going!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tykkään ite myös! :) Voi kiitos, ihana kuulla :)

      Poista
  3. Oot niin nätti nykyään :)!!

    VastaaPoista
  4. onks toi tuomas hyvännäkönen =) paljo maksaa tommonen personal trainer

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no ei ihan mun makuun mut jotkut voi tykätä! :) ihan sikana, mul ei oo varaa sellaseen :D toi oli semmonen juttu joka kuulu jäsenyyteen..

      Poista
  5. Ihana oot <3 susta saa inspistä omaan urakkaan rutkasti :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva kun oot alkanu postaamaan useemmin! Varsinkin laihdutusjutut kiinnostaa kovasti :)
    Tsemppiä kilojen karistukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, hyvä jos tykkäät! :) ja kiitoksia!

      Poista
  7. Jos tuloksia haluat niin tommoset suklaat pois ruokavaliosta... Ruokavalio on kuitenkin 70% laihdutuksessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän kyllä mikä tuottaa tulosta ja mikä on hyvä ruokavalio. Oonhan 34 kiloa nyt pudottanu, etkö oo kattonu mun aikasempia postauksia? ;) Suklaata syön yhen patukan kerran kuussa :D

      Poista
  8. Upeasti olet laihtunut! Näytät todella kauniilta, ja inspiroit hulluna! Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  9. Oot kyllä upeassa kunnossa, ei todellakaan tarvii laihtua enää yhtään!! :) Vau sanon minä!! IHANIA VAATTEITA SULLA! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :') <3 Mut kyllä mä sen 10 kiloa vielä pudotan että oon itekkin tyytyväinen :p Kiitos ja kiva jos tykkäät!!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥