maanantai 8. lokakuuta 2012

Viikonloppua

Väsynyt Miki täällä hei...

Tänäänkin sit taas mentiin et valvotaan tähän asti :( Eilinen aamu alko sillä että heräsin ja suuntasin samantien lenkille. Oli ihanaa kävellä kun oli niin lämmin ja aurinkoinen syyspäivä. 

Eilen meiän ei pitäny lähtee mihinkään. Olin saunassa tunnin rentoutumassa kunnes tuli yllätys : auto tuli hakeen mut ja mun kaverin ilman mitään kysymättä niin oli pakko lähteä sit baariin. En tosin juonu kun 3 kossuvichyä ja 2 fisua. Tommonen pikkumääräkin riittää jo mulla humalaan, perjantaina pari lasillistakin riitti. Huhhuh on se jännä :D Nykyään kylläkin lähteny kokonaan kiinnostus juomiseen, ei mitään järkee...


Ton näkösenä olin liikenteessä. 

Takki / H&M
 Mekko / Fiorella
 Laukku (eipä kyllä näy kun vilaus...) / Guess 
Korvikset / Modtex
Kaulakoru / Lindex

Karaokea siis mentiin ylläri ylläri laulamaan. Ensimmäinen biisi ei menny niin hyvin kun ennen, mut onneks toi fisu vähän avas keuhkoja niin pysty laulaa taas niinkun ennenkin! Draamoja oli eilen enemmän kun tarpeeks eli ilta oli toisin sanoen ihan turha (kuten aavistinkin).
Muuta kerrottavaa mulla ei tällä hetkellä ole, joten jos vaikka pistän muutamia juttuja mitä himoon todella paljon!



Playboyn Miss May kaulakoru

 Aaah mä oon katellu tota jo monta monta tuskasta kuukautta... Mut en osaa tilaa ebaystä enkä oikeen jaksakkaan, hintaahan tolla on joku n. 5e.


Victoria Secretin Pink housut

Nää olis mulle ihan täydelliset treenihousut. Harmi kun en osaa tilata näitäkään :D 





Valkokultanen toppi ja musta paita HerSecretistä 

Unelma paidat <3 Tai mekot mun mielestä. Molemmat loppuunmyytyjä buu.


Semmosia "mahdottomia" himoja siis mulla :D Onneks keskiviikkona alkaa hullut päivät, en malta odottaa sitä hirveetä ihmistungosta ja hälinää ja välinää mulla on sitä niin ikävä vaikka toisaalta vihaan sitä ylikaiken! Pääseepähän ainakin tuhlaamaan...


Kattokaa mitkä mustelmat mulla oli maanantaina. En tajuu mistä noi on tullu, kuvassa ei oikeen näy mut noi oli ihan järkyttävät ja kaks samallaista vierekkäin :D Ja on muuten vieläkin.

Huomenna meen joko salille tai lenkille ja teen hyvää ruokaa.

Hyvää yötä!


xoxo, Maryanneh

17 kommenttia:

  1. millon oot ostanu ton takin? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ton jollai 20€:llä huuto.netistä. Toihan oli myynnis joskus 4-5v sitten, oon halunnu ton takin niin kauan ku muistan niin onneks löysin :D

      Poista
  2. Tilasin ton mustan pitsipaidan ja oli pettymys lähetin sen takas:D ton pääl se näyttää just kivalt mut se oli jotenki "löysä" et se melkee roikku pääl eikä ollu sellane ihonmyötäne:D vaik oon M kokone ja sehä oli vissii Xs-M kokosille:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa aika jännä :o yleensä kun tommosil sivustoil ne vaatteet on niin ylipienii :D

      Poista
    2. Niinpä!:D Ku tilasin sen ni mietin et joo en kyl varmaa saa sitä ees päälle mut tilaan silti ja sit oli viel löysä:D

      Poista
    3. Haha voi eii :D mä voisin kyl tilaa ton kuhan se tulee myyntiin taas, oon kuitenkin isompi m kokonen ihminen :)

      Poista
  3. Oot kyl tosi hoikka jo, vau! ihana toi musta mekko oooh, mul on vähä saman tyylinen mut toi on kyl hienompi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Marie! <3 haha aijaa, mä ostin ton joskus viime jouluna ja sillo se oli viel pieni mut onneks nyt pystyy käyttää :)

      Poista
  4. Hyvännäkönen asu ja vitsi oot hoikka! Mietin täs yks päivä et jos oot tulossa stadiin baareileen joskus niin ilmottele, sillä musta olisi kiva nähdä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) ylipainoa viel kuitenkin 6 kg, yritän ne saada viel vekka :D joo olis kyl kiva nähdä! Ilmottelen jos oon sinnepäin tulossa joku päivä :)

      Poista
  5. Hei en tarkoita tätä kysymystä loukkaavana, mutta mietin vaan, että miten sulla on varaa käydä noin usein viihteellä ja ostella uusia juttuja? käytkö töissä vai asutko kotona tms? :)p.s. oot kaunis ja sulla on kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ookkaan varaa enään, baarissa käyn nykysin niin harvoin ja sillon kun käyn niin yleensä kaverit tarjoo :) ja työtön oon nyt kyllä. Asun tällä hetkellä kaverin luona. Kiitos paljon, kiva jos tykkäät! :)

      Poista
  6. vau mikä muutos tapahtunu sun kropassa, oo ylpee itestäs! <: tosi nättinä oot ollu liikenteessä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥