perjantai 2. marraskuuta 2012

thebos.fi

Lähetin sähköpostia viikko sitten thebos.fi:lle, että olisivatko he kiinnostuneita tekemään kanssani yhteistyötä blogin merkeissä. Sain viestin takaisin, että saan -50% alennuksen kaikista tuotteista ja tekisin postauksen ja sen jälkeen mietitään jatkosta. No se sopi mulle hyvin!

Oon ennenkin tilannu tuolta meikkejä. Tuolla on niin edulliset hinnat kaiken puolin! Toimituskin oli todella nopea. Ja se mikä on musta tosi kiva on se, että tuolla myydään myöskin vaatteita ja koruja!

Tässä juttuja mitä tilailin (anteeks iphone laatuset kuvat)


Rintsikat ja stringit 14,90e.

Aivan ihanat! Nää meni heti ensimmäisenä ostoskoriin.



Korvikset 4,90e

Rakastuin näihin ensisilmäyksellä! Aivan ihanat <3

 
Korvikset, 4,90e

Nääkin on tosi ihanat :) Käy ihan arkikäyttöönkin.


Hiusklipsi 2,50e

Söpöt leopardikuosiset hain hampaat.


Mennäänpä sitten kosmetiikka puolelle!


Veet karvanpoisto spray 5,90e

Alunperin mun piti ostaa se karvanpoisto aine mitä mulla on ennenkin ollu, mut se oli loppu niin otin sitten tän. Kokeilen tätä huomenna ja kerron sitten miten toimi!

 
Irtoripset 3,90e

Noi on siis aitoa hiusta. Sopivan näyttävät, menee kokeiluun heti kun pääsen baariin asti :)


Maybellinen mineraali aurinkopuuteri, sävy tan 3,90e

Siis toi on ihan ilmanen :D Tulee toi kabukisivellinkin mukana. Otin ehkä vähän liian tumman värin näin mun kalpeeseen ihoon (koska rusketus on kuorittu jo pois), mut ei se mitään!

 
Aurinkopuuteri helmet 3,90e

Antaa ihanan säihkeen ja hehkua kasvoille.


Luomiväripaletti 3,90e

Tää on ihan mun ehdoton lemppari!! Noi värit on niin ihanat, hyvä pigmenttisiä. Hintaansa nähden tosi laadukas paletti.


Maybelline The classic volum express mascara, sävy brownish black 4,90e

 Tää ripsiväri oli teininä mun suosikki :D Tuuheuttaa ja pidentää hyvin.


Maybelline Lash stiletto voluptuous mascara, sävy brownish balck 4,90e

Tästä mulla on ollu aina se normaali versio, ja oon tätä halunnu kokeilla jo pidemmän aikaan. 


Loralin ripsiä pidentävä seerumi 8,90e

Mulla on nytkin jo suht pitkät ripset, mutta eihän siitä haittaa oo jos ne vieläkin kasvais... ;) Tää on ollu monessa blogissakin testattuna ja hyväksi todettuna, joten mäkin ajattelin kokeilla.


Suosittelen thebossia, jos haluatte laatutavaraa edullisesti!

Näppäile itsesi sivustolle TÄSTÄ!


xoxo, Maryanneh 

10 kommenttia:

  1. Makeet ostokset, pitänee itsekin tutustua kyseisen sivuston tarjontaan :) tuotearvostelua sit tosta pidennysseerumista, kookos? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ihmeessä, suosittelen! <3 joo lupaan kertoa! :D

      Poista
    2. Haha, tossahan siis piti lukea "jookos" eikä kookos :D ihana kommentoida kännykällä :D

      Poista
    3. Haha! :D no mä yks päivä poistin julkasemattomat kommentit vahingossa kun säädin täl kännykällä.. :/

      Poista
  2. Ihania löytöjä :) Mullakin on toi paletti, se on hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on! :) mäkin otin sen heti käyttöön :p

      Poista
  3. Toi Maybelline:n lash stiletto voluptuous mascara on ihan sairaan hyvää! Ainakin mun ripsistä tulee tosi tuuheet ja pitkät:) suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, hyvä tietää! :) uskonkin että on hyvä, kun tykkäsin siitä toisesta versiostakin :)

      Poista
  4. Oli pakko klikkailla omaankin ostoskoriin jotain kun ei hinnat päätä huimannu... :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥