perjantai 22. helmikuuta 2013

Videoo ja muuta kivaa

Tässä teille nyt uus video, toivottavasti tykkäätte! :)

Oon vieläkin aika jäinen noissa videoissa. Tossakin näytän ihan urpolta ja turvonneelta eilisten herkkujen takia... Ja toi paitakin leventää. Joo joo nyt loppu selittelyt, hahah kestäkää ! :D


Kiva alotuskuva... Ja joo kyl tuol oli viel yks paita pussissa, mut akku alko veteleen viimesiä niin piti lopettaa.. :)

Tässä vielä parit ostokset


Nyxin huulikiilto, sävy 05 Sparkle

Mua harmittaa niin paljon, kun mulla oli tosta semmonen ruskee metallinen huulikiilto joka oli mulle tosi tärkee ja se hävis johonkin... Nyyhky.



Pitkä toppatakki, Veromoda 35e

Toi takki oli yks mitä mä kattelin jo marras-joulukuussa. Sillon hintaa tällä oli melkeen 70e, niin en raaskinu ostaa mut nyt oli onneks puoleenhintaan! Ja arvatkaa mikä koko, XS ja täysin sopiva mulle :D Oon ihan järkyttyny. Ihanaa, muutenkaan ei oo enään kun 4 kiloa tavotteeseen. Sen jälkeen tekee kuitenkin mieli taas pudottaa lisää :D No mutta katotaan nyt.


Ja vähän instagram kuvia...


 Tommosta herkkua syötiin eilen :) Nam.


Mun perusaamiainen : Turkkilaista jogurttia, mustikoita, vadelmia, metsämansikoita ja jos jaksaa niin belvita aamupalakeksi.


Ihan hirveitä, älkää syökö.



Oon ihan hurahtanut punahuuliin. En nykyään käytä oikeestaan enään ollenkaan nudehuulipunaa, kelatkaa sitä!


Mitäs teiän perjantai-iltaan? :)


xoxo, Maryanneh

26 kommenttia:

  1. Paljon sä oot nyt tähän asti pudottanut painoa?:) ja ihan mielenkiinnosta mietin et mitä vaatekokoa olit ennenku aloit painoa pudottamaan? mulla on nimittäin samanlaisia ongelmia painon kanssa mitä sulla ennen oli ja oon tullut nyt mun maksimipainoon ja oon tällä hetkellä kokoa 44/XL mikä vähän hirvittää.. ku löytäis sen itsekurin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 41 kiloa :) Ennen olin kokoa joku 44/46, nyt oon kokoa 38/40. Kyllä se hei siitä tulee, itekkin oon nyt aika laiskalla tuulella ettei kauheesti kiinnosta :D Mut pakko!! Tsemppiä :)

      Poista
  2. Tosi nätti toi toisiks viimenen kuva! :)
    Pakko purkaa patoumia; enään ei ole sana! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :) Hahah no joooo :D Kyllähän sitä kuitenkin tulee jatkossa varmaan käytettyäkin...

      Poista
  3. Äää noi ruissipsit on just hyvii!!!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tykänny yhtään :D Normisipsit on parempia!

      Poista
  4. Hyvä video. Paras kun laitat kameran odottamaan :D ahahah, ihana! Ja nätti ilman meikkiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos! <3 Sunkin videot on tosi kivoja, oon tsiigannu melkeen kaikki jo youtubesta :D

      Poista
  5. Siis sä oot niin hyvinvoivan näköinen ja kaunis! :) Oot onnistunut ihan älyttömän hyvin tossa painonpudotuksessa, yritän motivoitua sun blogin avulla :) Oot ihana :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :') <3 tosi kiva saada tämmösiä kommentteja! Ite oot ihana <3

      Poista
  6. aaaa ihana toi leoparditakki ja mihin hintaan vielä wow <3

    VastaaPoista
  7. noi punaset huulet näyttää kyllä hyvältä!!! itekki tekis mieli vähä totutella hhuulipuniin mut jotenki vaa tuntuu et ne ei ehkä sovi mulle :D vaikka kokeilemallahan se selvii.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kokeile ihmeessä, se on yllättävän hauskaa kokeilla uusia värejä :D

      Poista
  8. Haha joo oon kans maistanu noita ruissipsejä, IHAN kamalia!!! :DDD Toi on tosi kiva paita/mekko mikä sul on noissa kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en tykkää kans yhtää :D Hahaa... Voi kiitos! :)

      Poista
  9. Lisää vaan postauksii odottelen! :) Vaikka tiiän et oot jo selittäny laihdutusjutuist ties mitä ni kaipais lisää siihen aiheeseen liittyen, ennemmin vaikka terveellisestä ruokavaliosta että myös normaalipainoisille tästä olisi iloa :) Eli miten huollat vartaloasi, vitamiinit, ruokavalio ja liikunta? :) Jos jonku postauksen viel sais!

    Oon ite vaan nyt niin sekasin tästä huumasta kun on "hurjat" vajaa 6kg lähtenyt, vielä on matkaa maaliin paljon :( Mutta niiin, tekisitkö :)?? Oot ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo postauksia on tulossa, heti kun jaksais vaan kuvailla :D Hehe. Joo voin tehdä taas uuden laihtumispostauksen mut sen teen kyllä vasta sitten kun oon saanu ton painon ihan tohon 65:teen :)

      6 kg on jo kuule paljon! Tsemppiä sulle paljon :) Kiitos itse oot ihana <3

      Poista
  10. Ihana toi pitsipaita! Oot kyllä ihan hirmunätti :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Hyvää naistenpäivää!

    Sinulle olis haaste, jos tykkäät sellaisia toteuttaa :)
    http://www.zeninan.com/2013/03/11-kohdan-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! :) Mä oon tehny jo yhden tommosen, mutta kiitos silti :p

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥