maanantai 13. toukokuuta 2013

Aika mustia ostoksia

 Heissuli vei!

Tänään oli aika suhteellisen kiva päivä. Olin yli tunnin lenkillä ja olo oli sen jälkeen mitä mahtavin! :) Vatsalihakset ja jenkkikset on vieläkin kipeinä lauantain treenistä, joten tänään en viittiny niitä rääkätä. Huomenna sitten lisää... Tänään söin tomaatti-mozzarella täytteisiä kalapihvejä, valkokastiketta, vähän perunamuusia ja salaattia. Ostin myös vähän hedelmiä kaupasta koska niistä voi koota ihan mahtavan aamupalan, välipalan tai iltapalan :)

Kuvailin tänään vähän uusia vaatteita mitä oon parin viikon aikana taas vähän hamstrannut. Kaikki on ollu alennuksessa, joten ei kauheesti hinnatkaan kirpaissu. Aika paljon mustaa on kyllä kertynyt kieltämättä :D Heh.


Beige pörröinen neule 5e, H&M


 Neon keltainen pitkä toppi 10e, Design (Espoon torilla)


 Musta pitsipaita 9,95e, Gina Tricot


 Musta bilemekko 10e, Design

Loput vaatteet on kirppikseltä! En muista tarkkaa hintoja mutta ei ainakaan sen kalliimpia. Oon ihan koukussa kirppiksiin, sieltä voi löytyä kaikkea kivaa ja tosi halvalla.


 Harmaa paita, 2e


 Musta pitsitoppi (Vero Moda) 50 sent


 Musta mekko (Vero Moda) 2e


 Kukkakuvioinen toppi, 1,50e


 Musta poolopaita (H&M) 1e


Musta toppi (Pieces) 25 sent


Nää rintsikat mä löysin kun kävin äitillä vähän penkomassa vaatteita :D Ihanat, miten olin unohtanu noiden olemassa olon!! Just sopivat mulle nyt kun on nää rinnatkin vähän (siis ihan sikana) pienentyny sekä ympärysmitta :D

 Tänään oli muuten ihan tyhmä ilma, ei paistanu aurinko melkeen ollenkaan täällä päin :( Toivottavasti huomenna paistaa koska haluun sunshinea! 

 Käyttekö te muuten kirpputoreilla? Jos tiedätte Espoossa jotain hyvää kirppistä niin suositelkaa! :)


xoxo, Maryanneh

30 kommenttia:

  1. Heips! Tuli noista hedelmistä mieleen, että minkä verran syöt niitä? Oon lukenu, että jos laihduttaa, niin hedelmiä (varsinkaan viinirypäleitä :<) ei kannattas hirveesti syödä, koska ne sisältää paljon hedelmäsokeria. Mullaki on laihdutusprojekti menossa, ja oikeesti huvittaa välillä ku tulee huono omatunto siitä, että syö _hedelmiä_ :D Kysyn tätä sulta, kun oot tossa omassa projektissa niin upeesti onnistunu :) En oo kyl kuullu et kukaan ois koskaan hedelmiä syömällä lihonu, mut en haluais sabotoida tätä laihduttamista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Syön yleensä yhen hedelmän päivässä, se on joko banaani, omena tai klementiini. Ei hedelmät lihota jos niitä ei syö paljoo, jos syö yhen tai pari hedelmää päivässä niin se on vaan hyvä :) Mutta vielä parempia on marjat, niitä voi vetää miten paljon tahansa! :D

      Poista
  2. Ginan musta pitsipaita, love it!<3

    VastaaPoista
  3. missä kirppiksillä käyt? :)

    VastaaPoista
  4. Mä kävin kanssa eilen kirppiksellä ja löysin kaikkee ihanaa ja kesästä (ja karvaliivin :D), ja meni vaan 16 euroa, mä tykkään! <3 Tosi kivoja noi sunki ostokset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi karvaliivit on ihania, mullakin on pari! <3 kiitos :) !

      Poista
  5. Ihania ostoksia!:) Tuo pitsipaita on niin ihana!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Upeita ostoksia varsinkin tuo neonkeltainen toppi, haluan kans! :)

    VastaaPoista
  7. Ihania ostoksia <3 hei missä kirppiksellä käyt? :) Olis kiva löytää jotain hyvii kirppiksiä Hki-Espoo-Vantaa akselilla.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 mä käyn täällä espoossa niin kauklahden, tapiolan ja mankkaan kirppiksillä yleensä :) helsingissä en oikeen tiiä, valtteri oli paras mut sitä ei enään oo :/

      Poista
    2. Okei kiitos näistä vinkeistä <3 Oon kuullu kans tosta tapiolan kirppiksestä että se on hyvä. Muaki harmittaa iha sairaasti että Valtteri lopetettiin, nyt Helsingissä ei oo mitää hyvii kirppiksii enää :D

      Poista
    3. Ole hyvä, toivottavasti löydät niistä jotain :)<3 nii! Valtteri oli paras :(

      Poista
  8. Oon aika uus lukija (Vilman ^ blogin kautta löysin), mutta ehdin jo lukee ton sun ihan mielettömän laihdutuskertomuksen, VAU! :) Oon tosi tosi ylpeä. Mulla on pudotettavaa joku 30 kiloa myös ja olen vasta alkutaipaleella (eka kk mennyt). Millainen sun päivä/viikkorytmi oli suunnilleen? Mitä söit, mitä et? :) Ois kiva, jos voisit vähän yksityiskohtaisemmin avata noita juttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ja kiva kun eksyit tänne! :) Mun viikko rytmi oli semmonen että nukuin ainakin 10h yöunet, söin aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan pikku määriä. Jätin kaikki vaaleet vehnät ja pastat riisit ym ja vaihdoin ne kaikki täysjyvään tai kauraan. Ja marjat on tosi hyviä, kasviksia ainakin 800g päivässä :) Ja herkkupäivän pidin kerran viikossa jolloin söin ihan mitä huvitti, mutta siis kohtuudella kuitenkin. Vettä juon ainakin 2 litraa päivässä, 3 litraa olis vielä parempi. Ja puolikkaan sitruunan kun vesikannuun puristat niin lähtee nesteet hyvin ;)

      Poista
  9. Moi! Mulla olisi sulle haaste mun blogissa :)
    http://cosmeticland.blogspot.fi/2013/05/haastetta-pukkaa-neidit.html

    VastaaPoista
  10. ei vitsit kui söpöt noi ritsikat!:D

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Halojaa?? Mitä sulle kuuluu?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moiiii! Ihan hyvää, kauhia kiire joka paikkaan! Yritän postata piakkoin, kauheesti on asiaa :D mitä sulle kuuluu?

      Poista
    2. Hyvää :D Mulla on ikävä sun postauksia, käyn joka päivä kattomassa ootko postannut :D

      Poista
    3. Anteeks kun en oo postaillu :( Nyt laitoin uuden, käy lukemassa!! :)

      Poista
  12. tosi kivan näkönen blogi sulla ja ihania vaatteita =)

    http://jeparawr.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥