sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Kesä jee

Ulkona on ollu nää muutama päivä ihan käsittämättömän upeita päiviä! Kesä on tullu jo, ei tarvii enään edes hupparia päivällä käyttää <3 Ihanaa



Otin eilen takapihalla aurinkoa enkä ollu edes kauaa, ehkä alle tunnin ja vähän paloin jo rintakehästä :D Huhhuh. Pitää varmaan ostaa uus aurinkorasva tai öljy missä on suojakertoimet voimassa. Tänään mun oli aikeissa myös ottaa brunaa, kun tulin lenkiltä, laitoin bikinit, öljysin vartalon, nappasin viltin, puhelimen ja vesilasin mukaan ja menin pihalle niin heti meni aurinko pilveen :( Buu. Noh huomenna uus yritys!



 Eilen tein herkku mozzarellasalaattia, ja tänään tehtiin naudan lehtipihviä, perunamuusia ja fetasalaattia. Nam, kyllä kruunas sunnuntai päivällisen <3 Jätettiin toi pihvi mediumiks ja söin ensimmäistä kertaa puolraakaa lihaa, ja se oli oikeestaan ihan hyvää. Ei oo vieläkään nälkä vaikka söin tossa 4 aikaan, kyllä huomaa miten hyvin toi kunnon naudanliha pitää nälkää.


Client list on muuten aivan ihana leffa. Kateltiin pari leffaa, Wasabi ja Leon. Ihan hyviä oli molemmat!

Ainiin, tässä vähän mun vappu lookkia!



Vappuna aloteltiin täällä ja syötiin hieman grilliruokaa. Jossain vaiheessa suunnattiin baariin ja sen semmosta. Vitsi mua ärsyttää kun mun vappuasu ei tullu perille! Tilasin semmosen sisäkköasun, mut ihana postimies ei jättäny saapumisilmotusta. Laitoin sitten tommosen pitsipaitan ja nahkaleggarit. Tommonen tukka tuli muuten siitä uudesta kihartimesta, eikö oo aika kivat?! Varmaan paras kiharrin mikä mulla ollu ikinä :D Laitoin kans kunnon räpsyripset niin kun näkyy.


Hahah, mun kaveri sano että näytän kuulemma ihan joltai gangsteri muijien mafiapomolta. :D

Huhh. Oon koko päivän katellu mun kaverin kanssa eBaystä kaikkea kivaa. En voi käsittää miten siellä on noin halpaa! Mulle on tulossa muutama kiva juttu sieltä, esittelen ne sitten kun tulee :)

Mitäs teidän sunnuntaihin?


xoxo, Maryanneh

29 kommenttia:

  1. kamala ku mua ällöttää sun banneri... naama meikki aivan liian tummaa! ja ripset........ järkyt pissis paakku ripset! nypi kulmakarvat! ja sit vielä... älä laita luomiväriä alaluomiin! ja vielä noi eyelinerit... karsee tollane pikku viiva :D ja plussana järkyttämässä, lihava naama

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahhaaaa :DDD kiitos päivän nauruista. tee sit parempi banneri! ja joo nypin kyllä ihan tarpeeks usein kulmat, kiitti kuitenkin vinkeistä <3 !

      Poista
    2. opettele meikkaa

      Poista
    3. anna mulle sit meikkivinkkei?? ;)

      Poista
    4. tossa ylhäällä just sulle selostin

      Poista
    5. ok, kai mun pitää ottaa ammattimeikkaajalt sit vinkkeijj koska varmaa oot niin nätti ja kaikkee muuta ihkuu ku tuut anonyyminä kirjottelee! :)

      Poista
    6. haha voi tyhmä anonyymi :DD mikihän on silleen ihan vaan muutaman kerran todennu ettei osaa itse tehä banneria ja kaikkihan me tiedetään että oot tosta hirveesti muuttunu:D
      mutta olis kyllä kiva saada vähän päivitetympi banneri kun et yhtään tolta näytä enää :)

      Poista
    7. Hahah jep, pari kertaa oon yrittäny tehdä mutta huonoin tuloksin :D Haluisin kovasti uuden bannerin joka näyttää multa, tekisköhän joku.. :(

      Poista
    8. varmasti joku tekis kun pyydät vaan!:)

      Poista
  2. Ihania vappukuvia! ♥ Upee nainen :) ja vituttaa noi anonyymi valittajat, tulisivat edes omalla naamallansa tänne märmättään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! <3 No joo älä viitti kyllä kiinnostais tietää minkälainen vosu sielläki ruudun takana kirjottelee :DDD Hahaha... Lähinnä kyllä vaan nauran noille :D Laittanu mun edelliseenki postaukseen kaikkee "vittu oot läski ruma vittu vittu" :D

      Poista
  3. Anonyymit selostaa, muttei omalla naamallaan! Hyvä alkaa siis selostaa mitään, mitä vois vakavasti ottaa...

    Siisti lookki<3 ihanaa kun ihmiset panostautuu vappuun :) Nättiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aivan! Vois näyttää mulle vaikka jonku mallikuvan sen pärstästä ja silleen... Mut ei se taida uskaltaa :(

      Kiitos paljon Pihla! <3

      Poista
  4. joo vittu mikä ano pelle :D varmaan ite on joku vitun paskakasa vaan :D mut siis joo we love Ebay ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep :D Harmi kun sillä taitaa olla niin pahoja ongelmia ettei voi pitää niitä enään sisällä... So sad.

      Hiii vitsi en malta oottaa niitä!! <3

      Poista
  5. sun hiuksist vappu kuvis tulee mielee ihan kumman kaan Ellu, haha ♥:D mutta olet täydellinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihanaa! :D Ellu on paras, ollaan aina mun parhaan kaverin Kiian kanssa just silleen että se on Anne ja mä Ellu :D Kiitos Inka! <3

      Poista
  6. Ei vitsi toi on niin perus et kerkee kerätä kamat ja levittää rasvat, ja sit aurinko onki menny pilveen! Ärsyttävää :D superkivat noi vappukiharat :-*

    VastaaPoista
  7. oon seurannu sun juttuja joskus kun olit galleriassa MADONNA, ja pakko myöntää että se oli aika naurettava teineilyä :D kun löysin tän sun blogin niin bannerin nähtyäni olin että sehän on MADONNA, tuli hauska flashback niistä ajoista kun sua seurailin, siitähän siis on jo kaaaauan aikaa! :D mutta nyt kun oon jo tovin lukenu sun blogia niin susta on tullut järjettömän kaunis ja vaikutat myös tosi fiksulta! oon ylpeä kun oot laihtunut niin paljon! tykkään sun blogista ihan hirveesti ja ois tosi mahtavaa jos voisit päivittää useamminkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo, myönnän madonnahan minä! :D Alko hymyilyttään. Sillon olin kyllä aikamoinen pissis mutta kaikkihan me sen ikäsinä ollaan? ;)

      Kiitos paljon kehuista! Yritän tässä parhaani mukaan pävitellä useamminkin, jos vaan juttua riittää :D Ajattelin muuten just vähän aikaa sitten että vois tehdä postauksen millanen olin nuorena. Käääk :D

      Poista
    2. haha ei vitsi joo vähän kiva idea! can't wait! :) kirjota myös paljon tekstii kuvien lisäks! tykkään lukee sun postauksii :)

      Poista
    3. Joo! Kaivoin just muistitikunkin mistä löytyy kaikkee kivaa :D Kiva kuulla! :)

      Poista
  8. Ihanat noi sun vappuhiukset :) ♥

    VastaaPoista
  9. Apua, ihanat noi kiharat :) ja muutenkin oot ollu kauniina liikenteessä vappuna!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥